Documentele privind funcționarea instituției și organizarea procesului educațional includ:
- Regulamentul de organizare și funcționare;
- Statutul instituției;
- Programul de dezvoltare instituțională;
- Proiectul managerial anual al instituției;
- Planuri individuale de învățământ, aprobate în mod regulat;
- Registru de ordine și dispoziții cu privire la activitatea de bază;
- Registru de evidență a personalului instituției;
- Procese-verbale ale consiliului profesoral;
- Procese verbale ale consiliului de administrație;
- Registru de evidență a fișelor de sesizare a cazului suspect de abuz, exploatare, trafic al copilului;
- Procese verbale și portofoliile Consiliului diriginților;
- Procesele-verbale și portofoliile Comisiilor metodice;
- Procese-verbale ale Comisiei de atestare și documentația vizând atestarea cadrelor didactice;
- Portofoliul privind formarea continuă a cadrelor didactice;
- Rapoartele-sinteză prezentate de către Instituție la sfârșitul de an școlar Organului local de specialitate în domeniul învățământului al administrației publice locale de nivelul doi.